Kukan tuoksu

tuulen väre

pehmeä rantahiekka

veden loiske

varpaat iloisina

kokemassa rakkautta

antamassa voimaa

koko keholle

aistien

tuntemusten

elämän intohimon ja

rajattoman rakkauden

hoivatessa

helliessä

sieluani

kehoani

kiitos rakas kaunis elämä

kuinka voin koskaan antaa

sinulle

takaisin kaikkea sitä

mitä sinä minulle

pyyteettömästi annat

- pidät minusta aina hyvää huolta

annat minulle

voimaa kauneudellasi

ravinnollasi

vahvistat minua

tuulissa ja myrskyissä

kannattelet

hoivaat minua

kedon kukkasilla

linnuilla

ja muillakin elämillä

virvoitat ja uudistat

minut vedelläsi

annat luonnolle

hoivaasi

jotta minä saan nauttia

katsella kedon kukkia

syödä tuoksuvia maukkaita marjoja

annat ravinnon

elämän kauneuden

pidät minusta aina hyvää huolta

haluan palvella sinua rakas

elämä

antaa sen rakkauden

jota sinä

minuun ammennat

eteenpäin

jotta

rakas elämä

myös sinä

saat olemassaolostasi nauttia

ja hyviä asioita kokea

kiitos sinulle elämä

-heidi ropa-